Історія та сьогодення школи № 56

/Files/images/герб школи 56.jpg

Школа № 56 розпочала свою діяльність 1 вересня 1988 року. Ще під час будівництва директором новобудови була призначена Мазур Ольга Миколаївна. Вона приклала багато зусиль для згуртування та розвитку шкільної громади, формування іміджу школи. Ольга Миколаївна – лауреат конкурсу «100 кращих керівників загальноосвітніх навчальних закладів», лауреат Всеукраїнського конкурсу "Директор ХХІ століття - 2013", переможець конкурсу "Директор ХХІ століття - 2014", нагороджена знаком "Відмінник освіти України" та В.О.Сухомлинського. Її статті публікуються в газеті «Директор школи». Управлінський досвід директора та напрацювання представлені у книзі "Успішні керівники в сучасному освітньому просторі України" (2020 рік)

Досвідчена управлінська команда заступників – однодумців є надійною творчою опорою директора в реалізації освітніх завдань та розвитку закладу в умовах реформування освіти й творення Нової української школи. Значний управлінський досвід, напрацювання й здобутки педагогічного колективу відзначені дипломами, медалями, грамотами..

Школа - активний учасник Міжнародної педагогічної виставки "Сучасні заклади освіти" (2010, 2011, 2013 рр.). У 2014 матеріали, надані на виставку, відзначені не тільки дипломом, а й срібною медаллю. Школа отримала диплом І ступеня і золоту медаль за участь у Міжнародному форумі "Інноватика в сучасній освіті" (2013 рік) та диплом ІІ ступеня і срібну медаль у 2019 році. У 2014 році школа атестована з відзнакою. Інформація про досягнення навчального закладу висвітлена на сторінках видання "Літопис освіти і науки України" у 2016 році.

В основу діяльності педагогічного колективу школи покладені слова Софії Русової: «Головна мета школи – привчити до життя, розуміти його, знайти в ньому своє місце». Кваліфіковані досвідчені педагоги і молоді вчителі перебувають в постійному пошуку оптимальних методів особистісно орієнтованого навчання і розвитку дітей, працюючи над реалізацією проблемної теми «Формування компетентної і соціально адаптованої особистості випускника школи як результат творчої співпраці вчителя та учня, їх взаємного самовдосконалення». З 2019 року педагогічний колектив плідно працює над виконанням завдань нового етапу розвитку закладу "Творимо Нову українську школу - школу освітніх можливостей". На базі школи щорічно проводяться міські та обласні методичні заходи: семінари, тренінги, локації, "майстер - класи" тощо.

Педагоги школи постійно вдосконалюють професійну майстерність, беруть участь у фахових конкурсах, вебінарах, виставках-презентаціях. У 1998 – 99 роках двоє вчителів стали лауреатами ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року»; у 2007 році – адміністрація посіла ІІ місце у міському конкурсі «Модель методичної роботи», 2008 – І місце в номінації «Творчий керівник» міського конкурсу «Початкова школа – ХХІ сторіччя»; в 2009 – вчителька української мови отримала диплом ІІ ступеня в обласному конкурсі методичних розробок «Енциклопедія дидактичних матеріалів», а молоді фахівці у міському конкурсі «Нове ім’я» посіли ІІ місце у 2007 році і І місце - у 2019. Класні керівники щорічно здобувають перемогу і призові місця у міському конкурсі «Класний керівник року». За останні п'ять років дві третини педагогів стали лауреатами, призерами та переможцями різноманітних конкурсів обласного і міського рівнів. Інформація про здобутки педагогів представлена у "Літописі сучасної науки й освіти України: наукові школи, авторські системи і концепції" (2018 рік) та у книзі "Сучасний педагогічний досвід освітян України" (2020 рік). У 2013 і 2018 адміністрація школи нагороджена відзнакою "Освіта Миколаєва" управління освіти Миколаївської міської ради в номінаціях "Кращий заклад" та "Інновацій в сучасній освіті"

Адміністрація школи ініціює впровадження інноваційних педагогічних технологій. Так, з 1996 року у школі діє модульна організація навчального процесу в 5-11 класах, що дає можливість «занурення» учнів у предмет, сприяє інтенсифікації пізнавальної діяльності та розвантаженню дітей для занять позаурочною діяльністю. З вересня 2011 року школа - учасник Всеукраїнського експерименту "Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіаосвіти в навчально- виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів". Четвертий рік учні одного з класів початкової школи навчаються за новим Державним стандартом початкової освіти за проектом експериментально-дослідницької роботи регіонального рівня. В умовах пандемії вчителі оперативно оволоділи й активно застосовують технології дистанційного навчання, запроваджено електронний журнал та електронні щоденники. Значну роль в освітньому процесі відіграє шкільний інформаційний центр - бібліотека, одна з найкращих у місті, переможець обласного конкурсу «Живи, книго!».

Адміністрація і педагогічний колектив завжди готові поділитися набутим досвідом з колегами. Щорічно в школі проводяться засідання творчих та проблемних груп керівників і вчителів міста.

У школі діє учнівське самоврядування дитячого колективу "Шкільна планета-56", який має свій Статут, герб, гімн. Інформація про шкільне життя висвітлюється на сайті школи і на сторінках фейсбуку. Предметні гуртки, спортивні секції, філіал музичної школи, студія бального танцю «Овація» і танцювальний колектив "Карамелька", об’єднання за інтересами, позаурочні творчі колективні справи забезпечують змістовне дозвілля, фізичний та естетичний розвиток особистості дітей. В результаті пошукової дослідницької роботи учнів створені музейні кімнати, галерея «Видатні миколаївці», експозиція "Історія школи". Шкільний хор щорічно був переможцем та дипломантом обласного огляду – конкурсу «Таланти твої, Миколаївщино». Команда юних інспекторів руху – переможець міського і обласного етапів конкурсу, дружина юних пожежників - неодноразовий переможець міського фестивалю. Агітбригада "Енергія" здобула перемогу у обласному етапі конкурсу "Молодь обирає здоров'я". Сьогодні учні беруть участь у челенджах, міських акціях "Чисте довкілля", "Подарунок для Пухнастика", Всеукраїнському марафоні ХЕШТЕГ, екологічному проекті, "Зірковому параді вишиванок" та інших.

Значна увага приділяється професійній орієнтації школярів та профілізації старшої школи. Профільне навчання старшокласників готує до свідомого вибору професії, забезпечує підґрунтя для безперервної освіти. Створені умови для профільного навчання за математичним, суспільно–гуманітарним та філологічним напрямом. Технологічний профіль обирали учні, спрямовані на вивчення нарисної геометрії за авторською програмою вчителя трудового навчання. На базі школи проводилися семінари керівників закладів з питань організації профільного навчання, а досвід узагальнений в збірці Миколаївського міського науково – методичного центру. Вчитель обслуговуючих видів праці проводить семінари та практичні заняття із слухачами курсів підвищення кваліфікації з теми «Програмне забезпечення комп’ютерних технологій та їх впровадження на уроках трудового навчання та предмету «Технології».

Вихованці школи підтверджували знання, вміння і навички, набуті компетентності призовими місцями в конкурсах, ІІ, ІІІ етапах Всеукраїнських предметних олімпіад з української мови, літератури, історії, фізики, географії, математики. У 2010/2011 навчальному році здобуто 8 призових місць, у 2013/2014 - 15, у 2018-2019 - 17. Особливі успіхи демонстрували учні з трудового навчання: вони щорічно посідали призові місця на міському, обласному і Всеукраїнському рівні. Так, в 2009 році учениця 9 класу посіла ІІ місце в ІV етапі олімпіади, цей успіх повторила вже вчетверте учениця 11Б класу Таня Трушина у 2016 році. Школярі беруть участь у Всеукраїнських предметних конкурсах "Кенгуру" з математики, "Соняшник" з української мови, "Грінвич" з англійської мови, "Колосок" з природознавства, "Бобер" з інформатики та інших. Значну популярність тепер мають онлайн-олімпіади і конкурси ерудитів.

53 випускника нагороджені золотими і срібними медалями "За високі досягнення у навчанні". Їх імена зазначені на стенді "Гордість школи".

Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №56 - конкурентноздатний навчальний заклад з українською мовою навчання, який створює умови для формування життєвої компетентності школярів.

Кiлькiсть переглядiв: 1502