Подорож містечком Здоров'янська, країни Нехворійка

Всі вітаміни смачненькі

І солодкі, і кисленькі.

Їжте діти їх охоче

Кожен, хто коли захоче.

Щоб були ви здоровенькі

І красиві й рум’яненькі,

Щоб росли міцними й дужими,

До хвороб були байдужими.

Зміцнення здоров’я дітей є однією з актуальних проблем нашого суспільства. Швидкі темпи зростання захворюваності та інвалідності дітей шкільного віку, недотримання гігієнічних нормативів щодо навколишнього середовища, в якому перебувають діти, незбалансованість харчування, дефіцит мікроелементів і вітамінів та інші чинники, потребують посилення роботи в навчальних закладах з формування в учнів навичок здорового способу життя. Сьогодні як ніколи потрібні нові підходи й шляхи до усвідомлення учнівською молоддю необхідності зміцнення здоров’я, розвитку культури здоров’я.

Тому в рамках місячника "Шкільна бібліотека - за здоровий спосіб життя", бібліотекар Кость Любов Миколаївна разом з вчителем початкових класів Ісаєвим Віталієм Олександровичем 19 жовтня провели урок в 3-В класі з основ здоров'я на тему "Подорож містечком Здоров'янська, країни Нехворійка". Метою уроку було познайомити дітей із вітамінами та розповісти про їх значення для організму людини, систематизувати та поширити знання про овочі та фрукти, формувати елементарні навички особистої гігієни, переконати дітей у важливості здорового способу життя. Деякі діти були заздалегідь підготовлені - вони були фруктами, овачами та вітамінами. Адже на уроці діти мандрували і зупинялись на трьох зупинках: "Овочева", "Фруктова" та "Вітамінна". Діти аналізували, чим корисні овочі та фрукти і дійшли висновку, що вони всі потрібні, адже кожний з них має певні вітаміни та мікроелементи, які необхідні для здоров'я людини. Експерт-лікар (учениця) допомагала своїм товаришам і тому, щоб подолати сварки між овочами, які хотіли обрати першіть у своїй користі, ставила проблемні питання, на які всі знаходили пропозиції щодо їх вирішення.

Використовуючи інноваційні технології у роботі з учнями, вчителі Кость Л. М та Ісаєв В. О. зробили урок цікавим, насиченим, організованим. Виконавши два головних завдань уроку - "мандруємо", "дізнаємося", учні дійшли до останнього завдання - "граємо". Діти вгадували наосліп, який фрукт чи овоч тримають в руках, і головне, застосовуючи набуті знання, говорили, яка від них користь, і який вітамін є в них; провели гру "Поле чудес", як останній етап уроку рефлексії, що допоміг узагальнити та систематизувати вивчений матеріал. На останок вчитель пригостив діток смачненькими гронами винограду.

/Files/images/19.10.2017-МЗОШ №56-1.jpg

/Files/images/19.10.2017-МЗОШ №56-2.jpg

/Files/images/19.10.2017-МЗОШ №56-3.jpg

/Files/images/19.10.2017-МЗОШ №56-4.jpg

/Files/images/19.10.2017-МЗОШ №56-5.jpg

/Files/images/19.10.2017-МЗОШ №56-6.jpg

/Files/images/19.10.2017-МЗОШ №56-7.jpg

/Files/images/19.10.2017-МЗОШ №56-8.jpg

/Files/images/19.10.2017-МЗОШ №56-9.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 214