Засідання педагогічної ради
«Учитись важко, а учить ще важче
Та неповинен зупинятись ти,
Як учням віддаєш усе найкраще,
То й сам сягнеш нової висоти.
І.Драч
Цими мудрими словами корифея української літератури, що якнайкраще відбивають сутність учительської праці, розпочалася педагогічна рада в Миколаївській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 56, під головуванням директора Мазур О.М., присвячена питаннюформування наскрізних умінь та навичок як основи розвитку інтелектуальної культури особистості.
Заступник директора з НВР Орленко Л.С. ознайомила педагогів із системою роботи з даного питання, розглянула, яким же чином можна сформувати в учня інтелектуальну культуру, які чинники впливають на це. В своїй доповіді відзначила позитивні напрацювання, зазначивши, що педагогічний колектив забезпечує формування наскрізних умінь і навичок.
Учитель початкових класів Гонтарук Н.В. продемонструвала організаційний етап уроку, залучивши до активної роботи колег.
Свої напрацювання з розвитку загальнонавчальних мовних навичок в основі хмаро-освітнього середовища презентувала учитель української мови і літератури Софієнко Г.В.
Учитель початкових класів Пасічник А.М. познайомила присутніх з матеріалами експериментальної діяльності в умовах реалізації концепції Нової української школи.
Учитель хімії Шумейко М.В. розповіла про систему творчих практичних завдань як ефективного засобу, що стимулює інтелектуальний розвиток школярів.
Завідуюча шкільною бібліотекою Кость Л.М. висвітлила питання «Самостійне читання як один із напрямків, що впливає на розвиток пізнавальної та творчої активності учня».
Психолог Журбенко О.М. проаналізувала результати моніторингового дослідження.
На виставці були представлені сертифікати самоосвіти, які на сьогоднішній день є методичною базою в роботі над реалізацією проблемної теми школи.
Закінчилося засідання прийняттям спільних рішень, спрямованих на забезпечення якості освіти «цілісного життя дітей і дорослих», що базується на засадах гуманності й віри в дитину, на принципі співпраці педагогів, батьків та дітей. Високий рівень розвитку культури мислення допоможе сучасному учневі досягти успіху в соціумі.
Педрада була плідною за формою проведення, цікавою та корисною за змістом.