Мотивація – ключ до пізнання

Людина, що не знає нічого,

може навчитися,

справа тільки в тому,

щоб запалити в ній

бажання вчитися

Д.Дідро.

Під таким гаслом пройшло засідання педагогічної ради з теми «Мотивація навчання - ефективний зворотний зв’язок учителя з учнями та підвищення якості знань».

/Files/images/0102/pedrada/DSCN8226.JPG

Заступник директора Жендубаєва Л.С. у своїй доповіді визначила завдання школи щодо розвитку у дитини позитивної мотивації до навчальної діяльності, наголосила, що мотивація сприяє розвитку інтелекту, є рушійною силою удосконалення особистості. Ґрунтовний аналіз результатів моніторингу пізнавальних інтересів дітей виявив проблеми та потенціальні можливості педагогів щодо їх розв’язання.

/Files/images/0102/pedrada/DSCN8246.JPG

Сташкевич В.Ф., учитель початкових класів, поділилась з колегами власним досвідом впровадження засобів мотивації учнів, навела приклади їх застосування на уроках. Вона зауважила, що головним в роботі педагога є віра в учня.

Вчитель історії Гулькевич О.М. повідомила про те, як вона ефективно використовує інформаційно - комунікативні засоби навчання з метою підвищення інтересу до вивчення предмету.

/Files/images/0102/pedrada/DSCN8244.JPG

Думку видатних педагогів про те, що живильні сили для інтелектуального зростання йдуть від почуттів школярів, підтвердила вчитель зарубіжної літератури Гусєва Л.В., яка познайомила учасників педагогічної ради з прийомами, що заохочують учнів до читання з інтересом.

В процесі групової практичної роботи педагоги створили «Образ учня з високою мотивацією», «Будинок моєї мети», а група «Весняні мотивації» образно показала, яким має бути вчитель, щоб мотивація учнів до навчальної діяльності здійснювалась на високому рівні.

/Files/images/0102/pedrada/DSCN8264.JPG

/Files/images/0102/pedrada/DSCN8268.JPG

/Files/images/0102/pedrada/DSCN8269.JPG

Педагоги засвідчили глибоку переконання: учитель - мотиватор обов’язково знайде можливість донести учням, що чим вищий ступінь самоповаги, тим кращі результати в навчанні; почуття радості й інтерес полегшують навчання; страх і напруженість ускладнюють процес пізнання; невдачі у навчанні можуть призвести до бажання його припинити.

У прийнятому педагогічною радою рішенні знайшли відображення конкретні заходи щодо підвищення мотивації дітей до освітньої діяльності.

Кiлькiсть переглядiв: 147