ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ

Гарнийучительконтролюєнаявність знань, поганий їх відсутність.

А.С.Макаренко

/Files/1.jpg

03.12.18р. в ЗОШ №56 пройшло засідання педагогічної ради на тему: «Роль контролю та стимулювання навчальної діяльності школярів у забезпеченні якісної освіти».

/Files/2.jpg

Питання досить актуальне, оскільки, не зважаючи на те, що в педагогіці і методиці проведено багато досліджень з контролю та оцінки знань учнів, проблема організації контролю та об’єктивної оцінки знань залишається.

Педраду проведено у вигляді консиліуму, під час якого у кожного з учасників педагогічної ради була можливість висловити свою точку зору з даного питання, поділитись власним досвідом роботи.

/Files/3.jpg

Здоповіддю щодо теоретичних засад оцінювання та його моніторингом виступила заступник директора з навчально-виховної роботи Орленко Л.С. Ключові аспекти доповіді можна переглянути у розділі «Педагогічна рада» нашої «Хмарки – 56»

/Files/4.jpg

/Files/5.jpg

Вчитель початкових класів Баширова О.М.ознайомила присутніх з особливостями оцінювання першокласників, які навчаються за навчальним проектом «На крилах успіху»

/Files/6.jpg

/Files/7.jpg

/Files/8.jpg

Співдоповідач:Гусева Л.В.з практичної точки зору охарактеризували особливості оцінювання різних вікових категорій школярів, детально розповіла про форми і методи роботи.

/Files/9.jpg

Вчитель історії Мазур О.М. розкрила питання підготовки до ДПА та ЗНО . Звернула увагу на те, що на серпневому засіданні педагогічної ради досить детально проаналізували моніторинг якості знань наших учнів на ЗНО минулого року. Наголосила на особливостях проведення ЗНО – 2019, здійсненням роботи над повторенням основних питань, які закладені в програмах тестування з навчальних предметів.Запропонувала рекомендації щодо якісної підготовки.

/Files/10.jpg

Практичний психолог школи Журбенко О.М. розкрила психологічну сторону оцінювання знань учнівза чотирма факторами, які визначають рівень мотивації досягнення успіху.

/Files/11.jpg

В ході проведення педагогічної ради вчителі брали активну участь в інтерактивних вправах: «Мозковий штурм», »Мікрофон», грі на імітацію навчального процесу, оцінювали роботу за селфі-аудитом.

/Files/13.jpg

/Files/12.jpg

На завершення вчителі дістали з "Чарівної скриньки" підказку, що на них чекає сьогодні і, що їм потрібно зробити найближчим часом, з метою уникнення професійного вигорання.

Кiлькiсть переглядiв: 99