Засідання педагогічної ради «Компетентнісний підхід до організації навчально-виховного процесу як чинник модернізації змісту освіти»

«Не досить оволодіти премудрістю,

потрібно також уміти користуватися нею»

(Цицерон)

З метою підвищення професійної компетентності вчителя, визначення перспективи роботи педагогічного колективу з формування в учнів ключових компетентностей 2 грудня у школі проведено засідання педагогічної ради у формі майстер-класу з елементами тренінгу з теми «Компетентнісний підхід до організації навчально-виховного процесу як чинник модернізації змісту освіти».

Директор школи Мазур О.М. ознайомила присутніх з виконанням рішень серпневої педагогічної ради.

З доповіддю «Інноваційна діяльність школи в системі формування компетентної особистості» виступила заступник директора з навчально-виховної роботи Орленко Л.С. Вона акцентувала увагу на тому, що в Україні триває процес реформування освітньої системи, спрямований на всебічний розвиток особистості, приведення вітчизняних критеріїв та стандартів освіти у відповідність до європейських вимог. Крім того, зупинилася на необхідності формування ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності, виходячи із змісту Закону України «Про освіту».

/Files/images/01031/3/DSCN2736.jpg

/Files/images/01031/3/DSCN2731.jpg

/Files/images/01031/3/DSCN2745.jpg

/Files/images/01031/3/DSCN2754.jpg

Цікавими та корисними для колег булимайстер-класи педагогів-практиків: «Рівний доступ до освіти» (інклюзивне навчання учнів) та вправи на розвиток моторики рук (Рябушенко Г.М., Шость Т.М.); «Шляхи формування комунікативної компетенції на уроках англійської мови» - рольовагра«Вивчаю кольори» (Старкова О.В.); «Робота вчителів з якісної підготовки до ЗНО» - практикум за новим правописом (Скорук М.М.).

/Files/images/01031/3/DSCN2812.jpg

/Files/images/01031/3/DSCN2771.jpg

/Files/images/01031/3/DSCN2779.jpg

/Files/images/01031/3/DSCN2781.jpg

Протягом засідання розглянули групи ключових компетентностей; проаналізували можливості предметних галузей щодо їх формування; визначили перспективи діяльності педагогічного колективу з підвищення ефективності освітнього процесу, створили «Модель випускника школи як творця власного життя».

Адміністрація школи дякує колегам за активну роботу, креативні ідеї, бажання змінюватись, вдосконалюватись професійно, бути готовим до реалізації ключової реформи Міністерства освіти і науки – НУШ.

/Files/images/01031/3/DSCN2764.jpg

/Files/images/01031/3/DSCN2819.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 745