Тренінгове заняття «Урок як основна форма навчання»

У Миколаївській школі №56 11 лютого 2020 року відповідно до плану роботи школи професійного зростання «Перспектива», проведено тренінгове заняття «Урок як основна форма навчання» під керівництвом Самкової Н.М.

/Files/images/001/03/изображение_viber_2020-02-11_10-30-59.jpg

Тема тренінгу є актуальною, тому що сучасний урок у Новій українській школі є витвір мистецтва, в якому присутні і краса, і натхнення думки, і радість пошуків, створені спільними зусиллями учня та учителя.

/Files/images/001/03/изображение_viber_2020-02-11_10-30-30.jpg

Учасники тренінгу з натхненням залучилися до виконання практичних завдань з конструювання уроку математики.

Вчитель Гонтарук Н. В. озвучила завдання уроку та очікувані результати. Шевченко А.В. продемонструвала методику проведення усного рахунку, провела ігри з використанням цеглинок LEGO для повторення вивченого матеріалу. Настенко О. Д. пояснила правила обчислення з переходом через десяток додавання до числа 7. Сташкевич В.Ф. детально розповіла методику розв’язування складених задач. Ковалькова А.А. провела вправи на закріплення нового матеріалу, а Шевченко А.Г. поділилась досвідом проведення рефлексії на уроці.

/Files/images/001/03/изображение_viber_2020-02-11_10-34-54.jpg/Files/images/001/03/изображение_viber_2020-02-11_10-35-01.jpg/Files/images/001/03/изображение_viber_2020-02-11_10-35-20.jpg/Files/images/001/03/изображение_viber_2020-02-11_10-35-34.jpg

Змістовними були кінезіологічні вправи для активізації головного мозку: «Дзеркальне малювання», «Струп-тести», «Перехресні рухи», «Погладь-поплескай», які продемонструвала вчитель Рябушенко Г.М.

/Files/images/001/03/изображение_viber_2020-02-11_10-34-35.jpg/Files/images/001/03/изображение_viber_2020-02-11_10-33-49.jpg/Files/images/001/03/изображение_viber_2020-02-11_10-32-11.jpg

Учасники тренінгового заняття поділились своїми думками з означеної проблеми та виробили рекомендації щодо підготовки і проведення сучасного уроку в умовах упровадження Концепції Нової української школи.

Молоді вчителі отримали своєрідне «домашнє завдання» до наступної зустрічі.

/Files/images/001/03/изображение_viber_2020-02-11_10-35-54.jpg

Адже тільки наданням цільової методичної допомоги можна сформувати учительську компетентність молодих педагогів, яка є джерелом упевненості їх в професійній діяльності.

Тренінг пройшов на високому рівні, отримав схвальні відгуки від вчителів. Сподіваємось, що навчання для наших дітей стане змістовнішим, цікавішим, а результати – кращими.

Кiлькiсть переглядiв: 57