Засідання педагогічної ради «Сучасний урок у контексті компетентнісного підходу, як система самовдосконалення вчителя»
«Чому б ти не навчався,
ти навчаєшся для себе»
Гай Петроній
Коли навчатися цікаво?
07 грудня 2020 р. відбулося чергове засідання педагогічної ради: «Сучасний урок у контексті компетентнісного підходу, як система самовдосконалення вчителя» у формі очно-дистанційного уроку.
Засідання педради – подія досить звичайна, передбачена планом роботи, однак відбулась активно, цікаво, творчо, креативно, в теплій атмосфері діяльнісного навчання і мала високий коефіцієнт корисної дії для подальшої роботи учителів.
Директор школи Мазур О.М. ознайомила присутніх з виконанням рішень серпневої педагогічної ради.
З доповіддю на тему«Сучасний урок у контексті компетентнісного підходу, як система самовдосконалення вчителя» виступила заступник директора з НВР Орленко Л.С. Вона акцентувала увагу на тому, що новий час, нові завдання освіти пред’являють нові вимоги до школи, до вчителя, його праці, а значить і до уроку як основної форми освітнього процесу, змушує до пошуку. Ефективність використання інновацій під час проведення уроку значною мірою залежить від того, як реалізується творчий потенціал особистості учня.
Учителі школи мали можливість познайомитись з вернісажем педагогічних ідей колег:
Продуктивні шляхи формування креативного мислення учнів на уроках англійської мови (учитель англійської мови Кротова С.В.)
Дидактичні ігри як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів початкової школи (учитель початкових класів: Рябушенко Г.М.)
Розвиток пізнавальних інтересів учнів шляхом застосування інноваційних технологій навчання (учитель зарубіжної літератури Пікуль А.В.)
Продуктивні методи формування ключових компетентностей учнів – запорука успіху ДПА, ЗНО. (директор школи Мазур О.М.)
Обмін педагогічними ідеями поповнив самоосвітні кейси та портфоліо кожного учасника, а прийняті рішення спрямовані на вдосконалення професійної майстерності вчителя та забезпечення якісної освіти.