Актуальна проблема збереження здоров'я дітей на порядку денному педагогічної ради ЗЗСО № 56

Безздоров'я і мудрість незавидна,

і мистецтвобліде, і сила в'яне,

і багатство без користі, і слово безсиле.

Герофіл

29 листопада 2021 р. відбулося чергове засідання педагогічної ради у змішаному очно-дистанційному форматі. Педагоги взаємодіяли у компактних групах, об’єднаних на платформі ZOOM. Директор школи Мазур О.М. ознайомила присутніх з порядком денним та надала інформацію про виконання рішень серпневої педагогічної ради.

З доповіддю «Впровадження в освітній процес здоров’язбережувальних технологій як системи позитивного впливу на емоційний і психологічний стан учнів та педагогів» виступила заступник директора з НВР Орленко Л.С. Вона акцентувала увагу на тому, що мета сучасної школи - збереження духовного, фізичного, психічного здоров'я дітей. Зазначила, що завдання вчителя – наповнити життя дитини змістом, зберегти здоров'я, сформувати здоров’язбережувальну компетентність. Лариса Станіславівна проаналізувала діяльність вчителів з виховання у дітей відповідального ставлення до свого здоров’я.

Результати анкетування учнів довела до відома практичний психолог Журбенко О.М., яка наголосила на необхідності посилити профілактику шкідливих звичок. А медична сестра Ковбаса М.О. підготувала змістовну інформацію про стан здоров’я учнів школи.

Учасникам педагогічної ради був представлений вернісаж родзинок колег:

­ учитель початкових класів Корнєва Н.В. познайомила з використанням

­ на уроках результативних методів формування культури здоров’я та здорового способу життя молодших школярів;

­ Настенко О.Д. презентуваласвій досвідз теми«Здоров’язбереження як ресурс підвищення ефективності уроку математики»;

­ Соловйова Л.В. продемонструвала «Сучасний урок фізкультури – спільна творчість учителя і учнів» та організувала фізкультурну паузу-розминку для вчителів.

Протягом засідання присутні плідно працювали з чек-листом «Селфі-аудит». Виконуючи вправу «Метаплан», в процесі мозкового штурму та захисту проектів учасники намагалися знайти вирішення проблеми здоров'я школярів. Також усіх захопила рефлексійна вправа «Дрід».

Засідання пройшло на високому організаційному і змістовному рівні, у теплій робочі атмосфері співпраці та плідної взаємодії.

/Files/images/pedrada_2021/IMG_2739.jpg

/Files/images/pedrada_2021/IMG_2740.jpg

/Files/images/pedrada_2021/IMG_2742.jpg

/Files/images/pedrada_2021/IMG_2746.jpg

/Files/images/pedrada_2021/IMG_2747.jpg

/Files/images/pedrada_2021/IMG_2749.jpg

/Files/images/pedrada_2021/IMG_2750.jpg

/Files/images/pedrada_2021/IMG_2751.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 188