Педрада "Моніторинг якості освітньої підготовки учнів"

16 листопада 2015 року в Миколаївській ЗОШ №56 відбулося засідання педагогічної ради «Моніторинг якості освітньої підготовки учнів»

Актуальність теми педради обумовлена сучасними тенденціями в освіті. Сьогодні в межах розв'язання проблеми вдосконалення навчально-виховного процесу одним із завдань педагогічної науки є забезпечення ефективного освітнього моніторингу.

Заступник директора з навчально- виховної роботи Орленко Л.С. змістовно і доступно висвітлила питання моніторингу якості навчальних досягнень учнів школи, як основи формування освітньої компетенції.

Вчитель початкових класів Каур О.А. підготувала презентацію з досвіду роботи про основні етапи здійснення моніторингу в 4 класі, що є запорукою успішної підготовки учнів до ДПА. Особливо наголосила на спільній роботі вчителя, учня та сім’ї як одного із шляхів забезпечення високої якості знань.

Моніторинг якості навчальних досягнень учнів випускних класів – показник результативності роботи вчителя. Саме так вважає Чубукова О.В., вчитель української мови і літератури. Вона докладно проаналізувала недоліки підготовки учнів до ЗНО – 2015 та наголосила, що потрібна цілеспрямована підготовка до незалежного оцінювання. З метою оптимізації підготовки до тестування доцільним є структурування навчального матеріалу. повторення тем та розділів, які викликають труднощі.

Вчитель української мови і літератури Скорук М.М. презентувала свій досвід з організації позаурочних заходів з предмету, що сприяє формуванню пізнавальних інтересів дітей.

Цінні поради вчителям щодо корекційної роботи надала практичний психолог Журбенко О.М. Особливу про здійснення психологічного моніторингу особистості школяра.

Під час практичної роботи учасники засідання мали змогу застосувати набуті знання. Ділова гра «Діагноз: Неуспішність. Причини неуспішності та шляхи її подолання» об’єднала всіх присутніх у групи: «Діагностика», «Терапія», «Профілактика», «Оптимісти», «Помічники – консультанти», «Експерти». Попрацювавши у групах, вчителі розглянули причини та наслідки неуспішності. Навели приклади з особистого досвіду роботи, які методи були ефективним засобом подолання неуспішності учнів. Запропонували конкретні способи вирішення даної проблеми, використовуючи власний досвід роботи. Проведена робота довела, що педагоги вміють працювати творчо, плідно, результативно.

Директор школи Мазур О.М. завершила засідання педради словами Девіда Осборна «Якщо не вимірювати результати, то не можна відрізнити успіх від поразки». Сучасний світ не стоїть на місці, і першими будуть ті, хто володіє знаннями та вміє використовувати моніторинг для досягнення успіху.

/Files/images/Педрада 16.11.2015-1.JPG

/Files/images/Педрада 16.11.2015-2.JPG

/Files/images/Педрада 16.11.2015-3.JPG

/Files/images/Педрада 16.11.2015-4.JPG

/Files/images/Педрада 16.11.2015-5.JPG

/Files/images/Педрада 16.11.2015-6.JPG

/Files/images/Педрада 16.11.2015-7.JPG

/Files/images/Педрада 16.11.2015-8.JPG

/Files/images/Педрада 16.11.2015-9.JPG

/Files/images/Педрада 16.11.2015-10.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 1696