Творчою людиною можна народитися, творчості можна і навчитися(фоторепортаж події)

27.03.2017 у ЗОШ № 56 м. Миколаєва відбулися педагогічні читання з теми «Творчою людиною можна народитися, творчості можна і навчитися».

/Files/images/pedchitannya/1.jpg

Девіз : Посередній учитель розповідає.

Хороший учитель пояснює.

Кращий учитель демонструє.

Великий учитель надихає.

Такими словами розпочала щорічний захід директор школи Мазур О.М В своєму виступі вона висвітлила питання Що таке творчість?

/Files/images/pedchitannya/3.jpg

В.О.Сухомлинський визначав: «Творчість - це не сума знань, а особлива спрямованість інтелекту, особливий взаємозв'язок між інтелектуальним життям особистості і проявом її сил в активній діяльності».Розкрила риси педагога-майстра.

Учительську працю не назвеш легкою . То великий труд душі, тернистий шлях удосконалення, а на вершині - результат .

/Files/images/pedchitannya/2.jpg

Практичний психолог Журбенко О.М. запропонувала для обговорення наступні питання:

/Files/images/pedchitannya/4.jpg

Чому варто стати творчою людиною? Яку ж людину можна назвати творчою, і чому варто бути нею? Розглянула три якості , які допоможуть повернути собі творче мислення і побачити світ так , як його бачили і бачать великі творці .Тому що творчість можлива тільки в тому випадку , якщо ви абсолютно вірите в себе , впевнені в реальності своїх думок , почуттів , емоцій і в їх глибокому значенні . Немає незначних емоцій , і якщо ви розумієте це і пізнаєте світ, виходячи зі своїх переживань , а не чужих думок , ви – творча людина.

Родзинкою педагогічних читань і цілковитою приємною несподіванкою для педагогів школи став майстер-клас, який провела заступник директора з навчально-виховної роботи Орленко Л.С.

/Files/images/pedchitannya/5.jpg

За допомогою методу «Синтез думок » всі стали учасниками гри «Кути ».Розглянули 4 питання

Перша група. Що заважає вчителю творити?

Друга група. Що спонукає вчителя творити ?

Третя група. Приклади творчості на уроках.

Четверта група. Моя основна проблема , пов'язана з творчістю в роботі, це ...

/Files/images/pedchitannya/8.jpg

Відпрацювали єдину думку, яка була озвучена. Далі учасники зібрання вдосконалювали і розвивали свою креативність. Педагогам було запропоновано низку вправ та ігор, що допомагають активізувати творче мислення. Для успішної «спільнотворчості» організатори не забули попіклуватися про створення дружньої та приязної атмосфери – саме вона допомагала долати сором’язливість та інші внутрішні бар’єри учасників. Усі завдання, які виносились для роботи, жваво обговорювались вчителями, викликали зацікавленість.

/Files/images/pedchitannya/7.jpg

/Files/images/pedchitannya/6.jpg

Заступник директора з навчально- виховної роботи Жендубаєва Л.С. за допомогою вправи . «Мікрофон»(інтерв’ю) здійснила рефлексію. Педагоги дали відповідь на такі запитання:

/Files/images/pedchitannya/9.jpg

1. Які фактори впливають на формування творчо працюючого педагога?

2. Які важливі якості є характерними для творчої особистості?

3. Назвіть основні ознаки творчості педагога?

4. Чи вважаєте ви себе особистістю творчою?

5. Якщо можливо наведіть приклад своєї творчості?

Всі дійшли висновку, що творчість — неодмінна умова педагогічного процесу, об’єктивна професійна необхідність у діяльності вчителя.

Заступник директора з виховної роботи Салманова О.Ю. підготувала змістовну презентацію, яка вдало відповідала інтерактивній формі роботи.

На завершення директор школи Мазур О.М. зазначила, що наше життя стрімко змінюється, а разом з ним і вимоги до освіти. «Лише творчий вчитель може бути джерелом успіху своїх вихованців» В. Сухомлинський

/Files/images/pedchitannya/10.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 812