Творчою людиною можна народитися, творчості можна і навчитися(фоторепортаж події)
27.03.2017 у ЗОШ № 56 м. Миколаєва відбулися педагогічні читання з теми «Творчою людиною можна народитися, творчості можна і навчитися».
Девіз : Посередній учитель розповідає.
Хороший учитель пояснює.
Кращий учитель демонструє.
Великий учитель надихає.
Такими словами розпочала щорічний захід директор школи Мазур О.М В своєму виступі вона висвітлила питання Що таке творчість?
В.О.Сухомлинський визначав: «Творчість - це не сума знань, а особлива спрямованість інтелекту, особливий взаємозв'язок між інтелектуальним життям особистості і проявом її сил в активній діяльності».Розкрила риси педагога-майстра.
Учительську працю не назвеш легкою . То великий труд душі, тернистий шлях удосконалення, а на вершині - результат .
Практичний психолог Журбенко О.М. запропонувала для обговорення наступні питання:
Чому варто стати творчою людиною? Яку ж людину можна назвати творчою, і чому варто бути нею? Розглянула три якості , які допоможуть повернути собі творче мислення і побачити світ так , як його бачили і бачать великі творці .Тому що творчість можлива тільки в тому випадку , якщо ви абсолютно вірите в себе , впевнені в реальності своїх думок , почуттів , емоцій і в їх глибокому значенні . Немає незначних емоцій , і якщо ви розумієте це і пізнаєте світ, виходячи зі своїх переживань , а не чужих думок , ви – творча людина.
Родзинкою педагогічних читань і цілковитою приємною несподіванкою для педагогів школи став майстер-клас, який провела заступник директора з навчально-виховної роботи Орленко Л.С.
За допомогою методу «Синтез думок » всі стали учасниками гри «Кути ».Розглянули 4 питання
Перша група. Що заважає вчителю творити?
Друга група. Що спонукає вчителя творити ?
Третя група. Приклади творчості на уроках.
Четверта група. Моя основна проблема , пов'язана з творчістю в роботі, це ...
Відпрацювали єдину думку, яка була озвучена. Далі учасники зібрання вдосконалювали і розвивали свою креативність. Педагогам було запропоновано низку вправ та ігор, що допомагають активізувати творче мислення. Для успішної «спільнотворчості» організатори не забули попіклуватися про створення дружньої та приязної атмосфери – саме вона допомагала долати сором’язливість та інші внутрішні бар’єри учасників. Усі завдання, які виносились для роботи, жваво обговорювались вчителями, викликали зацікавленість.
Заступник директора з навчально- виховної роботи Жендубаєва Л.С. за допомогою вправи . «Мікрофон»(інтерв’ю) здійснила рефлексію. Педагоги дали відповідь на такі запитання:
1. Які фактори впливають на формування творчо працюючого педагога?
2. Які важливі якості є характерними для творчої особистості?
3. Назвіть основні ознаки творчості педагога?
4. Чи вважаєте ви себе особистістю творчою?
5. Якщо можливо наведіть приклад своєї творчості?
Всі дійшли висновку, що творчість — неодмінна умова педагогічного процесу, об’єктивна професійна необхідність у діяльності вчителя.
Заступник директора з виховної роботи Салманова О.Ю. підготувала змістовну презентацію, яка вдало відповідала інтерактивній формі роботи.