Оновлені програми 5-9 класів 2017 року для всіх предметів wym-1502013118476

Засідання методичного об’єднання вчителів гуманітарного циклу

«Якісна підготовка старшокласників до ДПА та ЗНО з української мови і літератури» " - такою була назва квітневого засідання міського методичного об'єднання вчителів української мови та літератури Інгульського району, яке відбулося 04 квітня в приміщенні школи № 56

Засідання відкрила керівник районного об’єднання Назаренко Л.А.

Всіх присутніх щирою українською піснею-веснянкою привітав зразковий фольклорний ансамбль «Барвінок».

Методист міського методичного центру Цуркан Л.В. відзначила позитивність нової форми організації роботи вчителів району, накреслила перспективи діяльності на наступний навчальний рік.

Учитель української мови і літератури ЗОШ №30 Максимішина Т.Г., поділилася досвідом роботи щодо підготовки учнів 9-11 класів до ДПА та зовнішнього незалежного оцінювання.

На засіданні було надано слово вчителям ЗОШ №56, які презентували власний педагогічний досвід. Софієнко Г.В. розглянула питання «Інтегровані дидактичні завдання як засіб формування мовної компетенції». М.М.Скорук розкрила темиу «Розвиток пізнавальної активності на уроках української мови і літератури шляхом використання інноваційних технологій»

Важливим фрагментом засідання була творча робота вчителів зі створення орнаменту до розпису писанки. Всі з великим задоволенням і зацікавленістю ознайомились із символічним значенням вибраних кольорів.

Засідання пройшло в атмосфері доброзичливості, наснаги, творчості. А наостанок вчителі кафедри ЗОШ 56 побажали всім присутнім весни не тільки в природі, а і в душі.

/Files/images/МО Інгульського району Миколаєва.jpg

/Files/images/МО Інгульського району Миколаєва -1.jpg

/Files/images/МО Інгульського району Миколаєва -2.jpg

/Files/images/МО Інгульського району Миколаєва -3.jpg

Педагогічні читання 28.03.2016. Багатогранна спадщина педагогічних надбань В.О. Сухомлинського

В Миколаївській ЗОШ №56 традиційно проводяться педагогічні читання, які сприяють поглибленню знань вчителів про творчість педагогів-новаторів. У цьому навчальному році тема була такою: «РОЗВИТОК ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕИ УЧНІВ НА ОСНОВІ ТВОРЧОГО ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО».

Директор школи О.М.Мазур, відкриваючи педагогічні читання, розповіла про значення творчого здобутку вченого для сьогодення.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Л.С.Орленко наголосила, що конкурентоспроможною може бути лише по-справжньому компетентна особистість, яка здатна до самореалізації, спроможна до творчої побудови свого життя, зорієнтована на особистий вибір і особисту відповідальність, окремо зупинившись на педагогічних заповідях В.О. Сухомлинського. Про важливість дотримання принципів діяльності вчителя з розвитку життєтворчості особистості учнів (за В. О. Сухомлинським) розповіли і творчо презентували виступ вчителі прочаткової школи.

У книжці «Серце віддаю дітям» Василь Сухомлинський звертається до вчителів: «Не забувайте, що грунт, на якому будується ваша педагогічна майстерність, — у самій дитині, в її ставленні до знань і до вас, учителя морально-духовного виховання учнів» доповіла вчитель зарубіжної літератури Гусєва Л.В. під час презентації книги. А її колега, вчитель-філолог Софієнко Г.В., звернула увагу присутніх на гасло, яким пронизані педагогічні ідеї великого Вчителя: «Корисне все, що спонукає дитину «зрозуміти - запам'ятати - засвоїти - стати компетентною - стати успішною».

Досвідчений вчитель Яременко Т.В. розповіла про творчі таємниці вчителя від В. Сухомлинського.

Педагоги ознайомились з Рецептом хорошого уроку від Л.П.Суховерхової.

Упровадження творчої спадщини В.О.Сухомлинського в навчально-виховний процес сприяє:

o розвитку пізнавальної активності;

o розвитку самоорганізації, самовираження, самовизначення учнів у навчальній діяльності;

o формування прогностичних життєтворчих здібностей;

o життєвим досягненням учнів.

Під час педагогічних читань було проведено анкетування вчителів «Перевірте свої педагогічні здібності»

/Files/images/Педагогічні читання-МЗОШ №56-1.jpg

/Files/images/Педагогічні читання-МЗОШ №56-2.jpg

/Files/images/Педагогічні читання-МЗОШ №56-3.jpg

/Files/images/Педагогічні читання-МЗОШ №56-4.jpg

Семінар 28.09.2015

Без високої культури читання немає ні школи, ні справжньої розумової праці, читання — це найважливіший інструмент навчання та джерело багатого духовного життя» Василь Сухомлинський
28.09.2015 в ЗОШ №56 відбувся семінар-практикум з проблеми «Засоби залучення дітей до читання». Орленко Л.С., заступник директора з навчально-виховної роботи, виступила з презентацією «Читання як стратегічно важлива компетентність для сучасної молоді». Шевченко Г.Г., вчитель початкових класів, провела майстер-клас «Види читання». Шкільний бібліотекар Кость Л.М. ознайомила з моніторингом читацької активності учнів школи, розповіла про виставки та огляди літератури, літературні години, бесіди, свята, бюлетені, експрес-інформацій тощо, які є обов’язковим елементом роботи бібліотекаря щодо формування інтересу до читання. Чубукова О.В., вчитель української мови та літератури, розповіла про шляхи залучення до читання старшокласників, поділилася досвідом роботи щодо опанування читацькими стратегіями як способом формування комунікативної компетенції учнів. Адже, основне завдання сучасної літературної освіти ─ це формування уважного читача з розвинутими творчими, розумовими, пізнавальними здібностями, який у процесі роботи над твором, максимально наближаючись до авторського задуму, готовий до критичної, виваженої оцінки, обстоювання власної думки, при цьому врівноваживши у своїй свідомості інші точки зору на предмет обговорення./Files/images/Семінар 28.09.2015-№1.jpg /Files/images/Семінар 28.09.2015-№2.jpg /Files/images/Семінар 28.09.2015-№3.jpg /Files/images/Семінар 28.09.2015-№4.jpg
/Files/images/Семінар 28.09.2015-№5.jpg

Вернісаж творчості й професіоналізму вчителів школи. Фотографії див. на http://school56.edukit.mk.ua/novini/id/520

Атестаційний період – це надзвичайно важливий етап діяльності педагога, у якому поєднується високий професіоналізм, інтелігентність, креативність, толерантність, соціальна та творча активність і здатність до постійного самовдосконалення, особистісного та професійного розвитку. Досвід свідчить, що атестація відіграє важливу роль у становленні, згуртуванні та вихованні творчого колективу. З метою підвищення професійної майстерності педагогічних працівників, розвитку творчої ініціативи, популяризації кращого досвіду роботи в період з 16.03. по 20.03.15 у школі пройшов методичний захід «Я атестуюсь». Протягом тижня учителі запросили колег на відкриті уроки, які переросли у фестиваль творчої майстерності, систему розв’язання провідних педагогічних проблем, над якими в даний час працює вчительський колектив. Захід організовувався таким чином, щоб охопити діяльністю якомога більше учнів, ураховуючи при цьому їх інтереси та побажання. Тематика уроків була різноманітною, широко використовувалися міжпредметні зв’язки.

Розпочали методичний захід вчителі Орленко Л.С. та Бондаренко Т.В. бінарним уроком «Сім чудес України». На уроці були задіяні інформаційно – комунікаційні технології, що суттєво підвищило пізнавальну активність учнів, інтерес до вивчення предметів. Результатом роботи на уроці стало те, що діти змогли самостійно оцінити свої досягнення, отримати високі результати та задоволення від роботи на уроці.

Не менш яскравим був інтегрований урок історії, англійської мови, образотворчого мистецтва з теми «Первісні люди», який провели вчителі Старкова О.В., Козловська О.Є., Михайлова Д.В. Протягом уроку вчителі розвивали в учнів усне і діалогічне мовлення, виховували художньо - естетичні смаки, моральні та етичні навички поведінки в суспільстві.

А для учнів 1-Б класу вчителька Баширова О.М. зуміла створити захоплюючий сценарій подорожі з вивчення числа 100 і вдало його реалізувати, про що свідчать знайдені скарби та веселий настрій вихованців. Для забезпечення наочного уявлення теоретичних і практичних відомостей на кожному етапі уроку використовувалась мультимедійна презентація.

Вчителі Пасічник А.М., Курбанова І.В. провели інтегрований урок музики і читання «А вже весна, а вже красна» метою якого було поглибити знання з народознавства, розвивати навички пошукової діяльності, відроджувати традиції українського народу, виховувати любов до національної культури, почуття національної гордості. Мета уроку досягнута. Вчителям вдалося створити творчу атмосферу, бажання пізнавати світ музики, красу рідного краю.

Вчитель фізичної культури Лайбольд Ж.Е. серед 7-8 класів провела виховний захід «Нумо, дівчата», метою якого було виховувати любов до фізичної культури і спорту, піднімати престиж фізичної культури в школі, залучати школярів до занять в різноманітних секціях. Час для проведення конкурсів був розподілений правильно. Учні не отримали фізичного перевтомлення оскільки між конкурсами проводились виступи груп підтримки у формі яскравих та запальних пісень і танців під ритмічну музику.

Цікаві і змістовні уроки, проведені у ході тижня, внесли у шкільне життя новизну, додали відчутні результати у розвитку пізнавальних здібностей учнів, формуванні знань на якісно новому рівні. Проведені уроки показали високий рівень майстерності вчителів. Вони ґрунтувалися на співробітництві вчителя та учнів, були використані інноваційні технології, інтерактивні методи та форми роботи.

Л.С.Орленко, заступник директора з навчально-виховної роботи


Інтегровані уроки в Миколаївській ЗОШ №56

/Files/images/Урок в МЗОШ№56-1.JPG/Files/images/Урок в МЗОШ№56-2.JPG/Files/images/Урок в МЗОШ№56-3.JPG/Files/images/Урок в МЗОШ№56-4.JPG/Files/images/Урок в МЗОШ№56-5.JPG/Files/images/Урок в МЗОШ№56-6.JPG/Files/images/Урок в МЗОШ№56-7.JPG/Files/images/Урок в МЗОШ№56-8.JPG

«Друзі! Усі ми знаємо, що українці славляться на весь світ піснею.

У скарбниці української народної поезії від давнини збереглися календарно-обрядові пісні. Впродовж віків у них втілювались мудрість і досвід народу, його духовне багатство, морально-етичні та естетичні ідеали».

Такими словами розпочався інтегрований урок у 6-Б класі на тему: «Календарно-обрядові пісні». Вчителі Орленко Л.С та Курбанова І.В. запропонували учням оживити сторінки книги «Звичаї, свята, обряди українського народу», виконати роль гідів і представників певного циклу календарно - обрядових пісень.Протягом уроку вихованці долучалися до джерел духовності українського народу, знайомилися з народними родинними звичаями, вчились любити рідний краю, знати і цінувати його традиції та обряди. Учні проявили активність, творчі здібності, артистизм. Вони залюбки інсценували пісні, обряди, святкові дійства. Особливо яскравим був виступ ватаги колядників і щедрувальників, костюмованих персонажів Маланки, Василя, Діда - поводиря з Козою (символом родючості і достатку). З їх вуст лунали слова шани господарю, побажання щастя, здоров’я, доброго врожаю. А змістовні повідомлення, презентації, малюнки, сімейні реліквії, поробки доповнили цікаві виступи.Всі отримали безліч позитивних емоцій, відчули атмосферу добра, віри та любові, гордості за рідний край.

То ж, співаймо українські пісні! Вони допоможуть нам виховувати незрадливу пам’ять про наш рід, домівку, край, свою рідну Батьківщину.

Невичерпна скарбниця педагогічних надбань

Педагогічні читання в Миколаївській ЗОШ № 56

В школі традиційно проводяться педагогічні читання, які сприяють поглибленню знань вчителів про творчість педагогів-новаторів. У поточному навчальному році тема була такою: «Упровадження принципів гуманної педагогіки В.О.Сухомлинського, Ш.О.Амонашвілі в навчально- виховний процес»

Директор школи О.М.Мазур, відкриваючи захід, розповіла про значення творчого здобутку вчених для сьогодення. Естафетну паличку перехопила вчитель початкових класів Гонтарук Н.В., яка ознайомила присутніх з виставкою книг видатних педагогів.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Л.С.Орленко присвятила свій виступ моральним цінностям, окремо зупинившись на педагогічних заповідях В.О. Сухомлинського. Про важливість морально-духовного виховання учнів повідомила вчитель української мови та літератури О. В.Чубукова. А її колега, філолог Л.В.Зімкова, звернула увагу присутніх на велике значення літератури і, взагалі, читання у становленні особистості учня. Досвідчений вчитель Дзіман Л.С. розповіла про інновації на уроках, зокрема, змістовно висвітливши тему застосування різноманітних методів Ш.О.Амонашвілі. Вчитель початкової школи Шевченко Г.Г. відзначила важливість ігрової діяльності як засобу навчання на уроках, супроводжуючи прикладами використання у навчально – виховному процесі.

Виступи вчителів були візуально продемонстровані у вигляді електронної презентації. Аудиторія помітно оживилася, коли заступник директора Л.С.Орленко провела майстер-клас з колегами. Вчителі, відчувши себе учнями, із задоволенням та захопленням виконували навчальні вправи, які підпорядковувались темі педагогічних читань. Необхідно було, прочитавши незакінчене коротеньке оповідання Василя Сухомлинського морально – етичного змісту, додумати закінчення одним – двома реченнями та дати йому назву. Важливо, що більшість вчителів правильно визначили тему і закінчення оповідання.

На завершення були надані поради із скарбниці В.О.Сухомлинського:

- Учитель творить людину (педагогам)

- Як виховати добру людину (батькам)

- Зростаємо добрими (дітям)

Отже, проведення таких заходів сприяє не тільки зростанню педагогічної майстерності, а й всебічному розвитку особистості взагалі. Кожен з учасників зумів долучитися до глибокої криниці педагогічної спадщини видатних педагогів./Files/images/Виставка книг.JPG/Files/images/Обговорення.JPG/Files/images/Робота в групах.JPG/Files/images/Уважні учасники.JPG/Files/images/Презентація результатів.JPG

Методична робота в школі

Матеріали в форматі pub файловий архів не завантажує. Формати xls, ppt, doc вантажаться

Презентація про Миколаївську ЗОШ № 56 у 2010 році


Див. http://www.vcasmo.com/video/Exspert/20521

Розвиток творчих здібностей на уроках світової літератури.

Вчитель світової літератури А.В.Пікуль - див. вкладення "Розвиток творчих здібностей.doc"- наприкінці цього розділу меню

Портфоліо вчителів до атестації

Вчитель математики Жендубаєва Л.С. - див. вкладення " Портфоліо Жендубаєва Л.С..ppt"

Робота в складі міського методичного предметного обєднання вчителів школи

Див. http://www.youtube.com/watch?v=UuyU9moVo-Y

Методика проведення уроків географії з використанням активних форм роботи

Вчитель Португальський О.В. - див. вкладення "Методика.Португальський .doc" наприкінці цього розділу

Робота в консультативному пункті Миколаєва вчителів етики

Див. http://klio-mukolaiv.at.ua/publ/Files/images/P3200505.jpg

Заняття-тренінг "Самоаналіз уроку" (укладач Мазур О.М.)

Кiлькiсть переглядiв: 529