Виховна робота в школі

Підлітки і дорослішання. Вихівний захід в 9А

/Files/images/Підлітки і дорослішання.jpg

Мова-це інструмент. Як для дорослих, так і для дітей.

У підлітковому віці проблема мовлення особливо гостра. Вплив оточення майже завжди вирішальний. А що робити, якщо інструмент «не налаштований»? Чи «відмовляється» працювати у звичному для соціуму режимі?

Під час формування особистості, а це як раз тинейджеровські роки, відбувається та установлення схем поведінки чи вирішення проблем, які встануть вже у дорослому віці. Вплив сленгу на мову підлітків дуже значний. Не маючи достатньо життєвого досвіду, підлітки намагаються дізнатися про життя все. І їм здається, що вони можуть цього досягти. Перебуваючи в своєму колі, вони можуть виглядати мудрими в своїх очах. Але ця мудрість розбивається хвилями дорослого життя. Неможливо використовувати сленг без прийняття його ідеології. Він обов'язково стане впливати на вчинки і прийняття рішень. Бравада, яка вчувається у сленгових виразах, тільки здається «крутизною»

Якщо не позбутися цієї мови, проблеми не змусять себе чекати. Важко буде отримати пристойне місце роботи, важко втриматися на ньому через вживання деяких слів. Раптово підліток відчує, що не може пояснити лікарю, що з ним відбувається. Виявить, що його не розуміє листоноша, соцпрацівник, продавець. Жити у світі людей і розмовляти мовою, яка їм незрозуміла, – це самотність у натовпі. Для дитини, яка потрапила в непросту ситуацію, це може закінчитися плачевно. Депресія – це частий гість в такому випадку. Батьки можуть допомогти, пояснивши, що сленг – це гра. Не можна все життя грати. Вони постараються знайти контакт зі своїм чадом, разом пройти цей період дорослішання. Довіра в цей час може багато чого зробити

Саме таку проблему розв’язували учні 9-А з класним керівником О.В.Старковою і представником громадськості Іриною Андрушею. А солодкий пиріг і запашний чай сприяли налаштуванню доброзичливої атмосфери і довірливих відносин.

Портфоліо педагога-організатора Миколаївської школи № 56 Пікуль А.В. - див. вкладення Виховна система.ppt

При відкриванні презентації у випадку малого екрану монітора можна використати кнопку ВИД, а на ній функцію Масштаб - для того, щоб зображення все було на екрані і його можна було бачити без горизонтального пересування

Шкільний фольклорний колектив

В нашій школі діє чудовий фольклорний колектив, яким керує Квітка Ірина Сергіївна. Дівчата і хлопці оволодівають мистецтвом співу, вивчають народні звичаї та традиції. На урочистостях, присвячених Міжнародному жіночому дню, фольклорний колектив презентував свою різноманітну програму.

Глядачі з задоволенням слухали українські пісні у виконанні вокальної групи, спостерігали за обрядом сватання.

Цей колектив – призер багатьох фестивалів та конкурсів Всеукраїнського рівня. Щиро вдячні Ірині Сергіївні за її натхнення і творчу працю. Бажаємо, щоб ще більше дітей залучались до витоків національного мистецтва.

/Files/images/SDC10016.JPG

/Files/images/SDC10027.JPG

/Files/images/SDC10026.JPG

/Files/images/SDC10023.JPG

/Files/images/SDC10015.JPG

/Files/images/SDC10021.JPG

/Files/images/SDC10021.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 2389