Предметний декадник «Подорож в Історію»

З 13 по 24 лютого у школі традиційно відбувся декадник історії. «Історія – скарбниця наших діянь, свідок минулого, приклад і навчання для сьогодення, застереження для майбутнього» - так писав про значення історії видатний письменник Мігель де Сервантес Сааведра. Тому дуже важливо знати історію свого народу, різних епох, держав. Важливо, а ще й цікаво.

Вчителі історії запланували різноманітні тематичні заходи, змагання знавців історії в онлайн-режимі з метою розвитку інтересу учнів до вивчення предмету, виявлення їх творчих здібностей, формування компетентностей, логічного та аналітичного мислення, вміння висловлювати та відстоювати власну думку, а також виховання почуття патріотизму та любові до своєї країни.

Для учнів 5-х і 7-х класів відбулись цікаві фотоквести на тему “Моя Україна”(вчитель Орленко А.М.), а учні 6 класів взяли активну участь у виконанні завдань фотоквесту «Стародавня Греція». Найпопулярнішим серед здобувачів освіти виявився фотоквест “Подорож Україною в національній валюті”. Результати своєї роботи учасники оформили у спільних фотоколажах, презентаціях. Творчість та нестандартний підхід до вивчення предмету історія, діти проявили у створенні власних реклам «Я люблю історію!», «Чудеса України», «Козацькому роду нема переводу!».

/Files/images/000001/dekadnik_stor/Лямін Максим 6-В клас.jpg /Files/images/000001/dekadnik_stor/робота Маханьок Марії, учениці 5-Г класу.png

wym-1677433617744

wym-1677433640406

wym-1677433662784

Учні 7-А та 7-Б класів(вчитель Козловська О.Є.) демонстрували свої творчі здібності в конкурсі малюнків “Видатні постаті України-Русі”, та виявили грунтовні знання з історії своєї країни в онлайн-квесті “Україна - моя Батьківщина”.

/Files/images/000001/dekadnik_stor/7-А клас, онлайн вікторина.jpg /Files/images/000001/dekadnik_stor/Видатні постаті України-Русі.jpg

Восьмикласники, любителі історії(вчитель Мазур О.М.), під час віртуального вернісажу занурилися у події епохи Раннього Нового часу, зустрілися з учасниками Великих георафічних відкриттів, історичними постатями козацької доби, здійснили «Мандрівку в минуле», де переглянули історичні джерела. А на завершення взяли участь у історичній бліц-вікторині на платформі QUIZ. А ще учні 8-х класів створили постери, з яких створена галерея «Видатні гетьмани України». Галерею оформили у вигляді презентації.

"Видатні гетьмани України"

В рамках тижня історії учні 9-х класів(вчитель Гулькевич О.М.) робили фотоколажі за темою «Героїчні місця та міста України». Українські міста стали форпостом незламного духу та сили Української Нації. Буча, Ірпінь, Миколаїв, Охтирка стали містами-героями України.Впродовж березня вже 10 українських міст нагороджені відзнакою «Місто-герой України» з метою відзначення подвигу, масового героїзму та стійкості громадян, виявлених у захисті своїх міст під час відсічі збройної агресії російської федерації проти України. Харків, Херсон, Чернігів і Миколаїв, міста Донеччини Волноваха та Маріуполь, Охтирка на Сумщині та передмістя Києва - Гостомель, Буча та Ірпінь, що взяли на себе головний удар атаки ворога на столицю. До героїчних місць України діти також віднесли острів Зміїний, Кінбурнську косу та видатні українські фортеці і, безперечно, місто – герой Київ.

/Files/images/000001/dekadnik_stor/111.png

Жорстока та кровопролитна війна, що триває в Україні, демонструє безпрецедентні у світовій історії приклади героїзму як окремих громадян, так і цілих територіальних громад.Не лише міста, а й чимало сіл та селищ є справжніми форпостами духу.Пишаємося нашими героїчними громадами, нашим місцевим самоврядуванням!Слава Україні! Ми неодмінно переможемо у боротьбі за свою землю, незалежність та честь!

Учні 11 -х класів робили презентації за темою «ІСТОРИЧНА ПОДОРОЖ УКРАЇНИ крізь віки». Це сприяло розширенню знань учнів про Україну як державу в центрі Європи, її природу, великі міста, історію. Вчити знаходити інформацію , користуючись різними джерелами (енциклопедії, довідкова література, Інтернет, художні твори). Розвивати пізнавальні інтереси та вміння презентувати свою роботу, користуючись інформаційними засобами викладу матеріалу. Виховувати допитливість, патріотичні почуття, почуття колективізму.

/Files/images/000001/dekadnik_stor/222.png

Кiлькiсть переглядiв: 146