Роль гендерної освіти у вихованні здорової свідомості особистості

Важливе значення у самоідентифікації дітей має сім’я, вчителі і найближче оточення дитини, які формують її поведінку та світогляд. Вплив педагогів на їх вихованців значний, тому в процесі педагогічної взаємодії можна створити умови для максимального розкриття і реалізації здібностей дівчат і хлопців; а ще допомогти учням долати гендерні стереотипи й пропагувати рівність прав представників чоловічої та жіночої статі у всіх сферах суспільства.

Саме тому питання гендеру було обране для проведення засідання методичної студії класних керівників. Заступник з НВР Андрющенко Олена Вячеславівна та психолог Журбенко Оксана Михайлівна розмежували поняття «гендер» та «стать», зазначили, що у вихованні та навчанні дівчаток та хлопчиків слід зважати на статеві особливості розвитку їхньої психіки, майбутню роль у сім’ї; однак підходи до особистості здійснювати не шаблонно, а індивідуально. У цій роботі найголовніше - формувати правильні установки на гендерну рівність, оскільки і жінки, й чоловіки мають однакові права у суспільстві і за власним бажанням можуть однаково успішно реалізувати себе у будь-якій сфері життя без обмежень з огляду на стать.

Класні керівники презентували свій досвід роботи над зазначеним питанням із вихованцями. Виявилось, що вони не тільки постійно приділяють увагу гендеру, але й обрали правильний курс на рівність. У школі ми робимо перші кроки.

Сподіваємося,що державотворці сприятимуть цьому на вищому рівні.

/Files/images/000001/001/Знімок екрана (202).png /Files/images/000001/001/Знімок екрана (203).png /Files/images/000001/001/Знімок екрана (205).png /Files/images/000001/001/Знімок екрана (206).png /Files/images/000001/001/Знімок екрана (211).png /Files/images/000001/001/Знімок екрана (217).png /Files/images/000001/001/Знімок екрана (220).png /Files/images/000001/001/Знімок екрана (224).png /Files/images/000001/001/Знімок екрана (225).png

Кiлькiсть переглядiв: 113