Засідання педагогічної ради

/Files/images/111017/DSCN7731.jpg

«Учитись важко, а учить ще важче

Та неповинен зупинятись ти,

Як учням віддаєш усе найкраще,

То й сам сягнеш нової висоти.

І.Драч

Цими мудрими словами корифея української літератури, що якнайкраще відбивають сутність учительської праці, розпочалася педагогічна рада в Миколаївській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 56, під головуванням директора Мазур О.М., присвячена питаннюформування наскрізних умінь та навичок як основи розвитку інтелектуальної культури особистості.

Заступник директора з НВР Орленко Л.С. ознайомила педагогів із системою роботи з даного питання, розглянула, яким же чином можна сформувати в учня інтелектуальну культуру, які чинники впливають на це. В своїй доповіді відзначила позитивні напрацювання, зазначивши, що педагогічний колектив забезпечує формування наскрізних умінь і навичок.

Учитель початкових класів Гонтарук Н.В. продемонструвала організаційний етап уроку, залучивши до активної роботи колег.

/Files/images/111017/DSCN7763.jpg

Свої напрацювання з розвитку загальнонавчальних мовних навичок в основі хмаро-освітнього середовища презентувала учитель української мови і літератури Софієнко Г.В.

Учитель початкових класів Пасічник А.М. познайомила присутніх з матеріалами експериментальної діяльності в умовах реалізації концепції Нової української школи.

/Files/images/111017/DSCN7779.jpg

Учитель хімії Шумейко М.В. розповіла про систему творчих практичних завдань як ефективного засобу, що стимулює інтелектуальний розвиток школярів.

/Files/images/111017/DSCN7772.jpg

Завідуюча шкільною бібліотекою Кость Л.М. висвітлила питання «Самостійне читання як один із напрямків, що впливає на розвиток пізнавальної та творчої активності учня».

/Files/images/111017/DSCN7742.jpg

Психолог Журбенко О.М. проаналізувала результати моніторингового дослідження.

На виставці були представлені сертифікати самоосвіти, які на сьогоднішній день є методичною базою в роботі над реалізацією проблемної теми школи.

/Files/images/111017/DSCN7748.jpg

Закінчилося засідання прийняттям спільних рішень, спрямованих на забезпечення якості освіти «цілісного життя дітей і дорослих», що базується на засадах гуманності й віри в дитину, на принципі співпраці педагогів, батьків та дітей. Високий рівень розвитку культури мислення допоможе сучасному учневі досягти успіху в соціумі.

Педрада була плідною за формою проведення, цікавою та корисною за змістом.

Кiлькiсть переглядiв: 155